2011. március 18., péntek

Hello Világ!

Üdv az oldalon kedves Látogató!

Nagyon sok szép blogot láttam  a gyöngyfűzéssel kapcsolatban, és ezért is indítottam ezt, hogy én is bemutathassam munkáimat. Az ékszerek fűzésében még nem sok tapasztalatom van, viszont néhány állatkát és virágot már csináltam, amik közül a jobban sikerülteket meg is osztom. Sokat kell még fejlődnöm, de remélem  hogy egyszer én is leszek majd olyan ügyes, mint a "nagyok", és idővel nekem is tele lesz a blogom sok csodás gyöngyből készült ékszer képével :) (és hogy idővel belejövök a fényképezésbe is...)

Szívesen fogadom a tanácsokat és az építő kritikákat egyaránt , szóval ha van véleményed egy-egy képről, várom a hozzászólást.

Végezetül szeretném megköszönni Petrának, hogy segített elindulni :)

További kellemes nézelődést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése